PRACTIQUES DE L’ANNA ORIOL

Avui és l’últim dia de la meva estada de pràctiques a la classe de les girafes. Tot aquest temps m’ha passat volant i conviure amb ells ha estat una experiència molt enriquidora. Setmana darrera setmana he pogut anar veient els seus progressos i com han anat creixent en tots els àmbits, així que espero haver també aportat el meu granet de sorra. De la mateixa manera que ells han fet que jo progresses en el meu aprenentatge, tan professional com personal. Durant tot aquest temps, com ja sabeu molts, ens hem endinsat en el món de les emocions, és per això que hem anat afegint més sentiments i activitats on treballar-les. En aquest enllaç podreu trobar el seguit d’activitats que hem anat duent a terme:

INTERVENCIÓ ANNA ORIOL

Encara que l’etapa d’Educació Infantil fins feia un any era totalment desconeguda per mi, gràcies a aquestes pràctiques he descobert un munt de bones raons per continuar-hi. Vull agraïr també a la Maite tot l’acompanyament que m’ha fet fins a dia d’avui, que si no fos per ella no tot això hagués estat possible. M’ha ajudat molt i hem compartit molts bons moments. Ha sigut en tots els aspectes un bon exemple per mi, ja que he pogut observar els recursos, el dia a dia a l’aula, les activitats, la manera de treballar que segueix… de ben segur que els vostres fills tindran un bon record de tota aquesta etapa viscuda. Gràcies Maite, ets un encant!
He gaudit moltíssim dels vostres fills/es, els trobaré a faltar! Fins aviat.

                                                                                                                                 Anna Oriol.

Anuncis

Deixa un comentari

