La Paola marxa… però ens deixa un bon record!

Avui és l’últim día de pràctiques a Sadako… tot i que sembla que va ser ahir quan va començar la meva aventura a la classe dels koales!!

Abans de tot, en el següent enllaç us deixo una descripció de la meva intervenció amb algunes fotografies per tal que pogueu veure tot allò que hem treballat i après conjuntament.

“Juguem a experimentar”

Només tinc bones paraules per descriure la meva experiència a l’escola. Aquests nens i nenes m’han ajudat a descobrir una part de mí que no coneixia pas, m’han ajudat a construir el meu perfil de mestra a l’etapa d’Infantil i m’han ensenyat tantes coses que mai acabaria d’escriure…! Sempre seran el meu primer grup d’Infantil, i això no s’oblida mai!

També, voldria agraïr a la Cristina tot allò que he après gràcies a ella… Ha estat tota una referent per a mí, una gran mestra i companya. De ben segur, els vostres nens i nenes l’adoraran  i l’estimaran per sempre!!

I a vosaltres, pares, gràcies per deixar-me gaudir i aprendre dia rere dia dels vostres fills!

Us trobaré molt a faltar, petits koales!! 

_DSC3490

Paola Granada

One thought on “La Paola marxa… però ens deixa un bon record!

Deixa un comentari

