DESCOBRIM ELS OFICIS DEL BARRI

Avui a primera hora hem sortit a descobrir els oficis del Veïnat. La primera parada l’hem fet a la cafeteria/restaurant de Collserola on la Natza ens ha explicat que té molta feina fent esmorzars, dinars i berenars. La segona parada l’hem fet al mecànic del carrer Lluís Muntades. En Josep ens ha dedicat molta estona per explicar-nos la seva feina i per ensenyar-nos tots els detalls del Taller. Ens ha agradat molt veure un cotxe per sota, observar com el podia pujar i baixar, descobrir les eines i petites màquines….i ens ho hem passat “pipa” girant damunt la plataforma “una vegada més!!!!” Passem d’un taller de cotxes a un taller de bicicletes. Allà ens esperava en Manu que també  ens ha explicat la seva feina, ens ha respost tots els nostres dubtes i ens ha ensenyat com repara les bicis.La tercera parada ha estat molt especial perquè hem trobat una professional que ens conexia molt. Hem anat a la Farmacia on treballa la Maria, la mare de la Maria. Hem estat molta estona a la farmacia. Sentin el que ens explicava, mirant els calaixos plens de medicaments, simulant que erem els venedors i per últim dins del laboratori fent una crema hidratant. Deixem el carrer Collserola i anem cap a República Argentina. Ens fixem en els obrers d’una obra i ens agrada molt veure passar el cotxe dels mossos amb la sirena.

La següent parada la fem a can Marsol. Una carnisseria d’uns antics pares d’escola. La Josefina ens parla dels difetents carns que té a la botiga. I ens explica amb molts detalls que en podem treure de cada un d’ells. Baixem una mica més i entrem en una perruqueria canina on l’Eva ens explica que els gossos necessiten molts cuidados com nosaltres i que elles els dutxen, pentinen, tallen les ungles i els hi netegen les orelles.

Ens aturem en unes petites galeries i l’Anna ens explica que ella ven sabatesJa ens queden poques visites per acabar la nostra petita excursió.Ens trobem pel camí una  cartera que ens anima a escriure moltes cartes i postals.  Agafem el carrer Craywinckel i ens aturem en dos botigues. La Granja Armengol on la Coti ens explica tot el que podem fer amb la llet i el forn Santa Glòria on la Lali ens explica els diferents pans i pastes que cou al forn.

Al forn acabem la nostra visita a molts dels oficis del barri. Per últim esperem el Bus que ens portarà a l’escola: el bus del barri i això ens genera una altra pregunta: Maite….però que és un barri?
L’Ignacio del autobus també ens explica la seva feinaJa som a escola amb un munt de vivències i experiències i amb ganes de conéixer més oficis. Us animeu?