DE GRAN VULL SER…

Una companya arrel de veure una pel·lícula al cinema va voler compartir amb els seus companys/es el que voldria ser de gran amb una petita demostració. Això va despertar l’interès de la resta de companys/es per dir el que volien ser ells.

El que va sorgir de manera espontània ho vam convertir en una sessió de Filosofia. Tos van imaginar-se de grans treballant i van anar dient. A continuació us comparteixo el que van anar dient:

  • Ballarina perquè he vist una pel·lícula que m’ha agradat molt
  • Metge com el meu pediatre Jaume
  • Ballarí perquè també he vist la “peli” i doctor
  • Vull ser Papa
  • Jo de gran vull escriure lletres
  • Bomber perquè apaguen els focs
  • Dimoni perquè m’agraden els pals que treuen foc
  • Metge d’animals com el meu pare i també granger
  • Vull ser pare
  • Mare i treballadora amb ordinadors
  • Mare i bombera
  • Metge com el pare i bomber perquè m’agrada el seu camió i rescaten
  • Metge com el pare
  • Vull ser bombera
  • Vull portar cotxes
  • “quiero ser como papa y pintor” com Joan Miró perquè m’agrada pintar
  • Vull ser metge per tenir un maletí
  • Secretaria
  • Policia
  • Vull tenir bebès meus
  • Vull portar cotxes de carreres.

En una altra sessió ens vam dibuixar de grans fent les feines que faríem.

Per acabar en un tercer moment vam anar anomenant totes les feines que coneixíem. Estan molt interessats per aquest tema així que  aprofito per convidar-vos a venir a la classe a venir a explicar les vostres feines.

Deixa un comentari

